ساخت شامپو ویژه شرایط سخت پس از حوادث، توسط شرکت پارس آزمای طب

ساخت شامپو ویژه شرایط سخت پس از حوادث، توسط شرکت پارس آزمای طب

پس از وقوع زلزله ، و آغاز بحران های پس از زلزله که یکی از مهمترین انها قطع شبکه آب در سطح منطقه آسیب دیده می باشد یکی از معضلات در پیش روی مدیران بحران ، شیوع بیماریهای پوستی ، خصوصا بیماریهای قارچی در بین کودکان و زنان می باشد .
پس از زلزله بم، با توجه به شرایط آب و هوایی گرم و خشک منطقه و نیز قطع شبکه آب به مدت طولانی، برای نخستین بار این مشکل نمود بیشتری یافت ، شیوع بیماری پوستی در سطح اردوگاه های اسکان اضطراری موجب گردید که کودکان و مادران ساکن اردوگاه ها تا ماه ها درگیر این بیماری باشند . این معضل در زلزله لرستان ( سیلاخور ) ؛ داهوئیه زرند کرمان و حتی در زلزله ورزقان نیز تکرار گردید .
جمعیت کاهش خطرات زلزله ایران که در تمامی زلزله های فوق در منطقه آسیب دیده تعداد کثیری از خانواده های آسیب دیده را تحت پوشش خود داشت به منظور حل این معضل با همکاری شرکت پارسآزمای طب اقدام به طراحی شامپوی ویژه ای نمود که بتواند در شرایط سخت آب و هوایی ، از شیوع بیماری پوستی جلوگیری نماید این شامپو در زلزله ورزقان مورد استفاده ششصد خانواده تحت پوشش این جمعیت قرار گرفت و خوشبختانه تمامی خانوارهای تحت پوشش ما ، از ابتلای به این بیماری در امان ماندند .

ضمن ارزوی موفقیت برای کار آفرینان ایرانی موفقیت روز افزون شرکت پارس آزمای طب را از خداوند منان آرزومندیم

پی نوشت : ( قابل ذکر آنکه شرکت پارس آزمای طب کلیه شامپوهای فوق الذکر را به خانواده های آسیب دیده در زلزله ورزقان رایگان اهدا نموده است )

چهارشنبه، ۶ اسفند، ۱۳۹۳ | 18:29 | برچسبها: ، ،

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ five = 11